Klachten

Klachtenregeling

Indien u een klacht heeft over ons of over onze artikelen dan kunt u uiteraard altijd contact met ons opnemen. Wij zullen dan proberen om uw klacht snel en naar tevredenheid te behandelen.

Mocht u na contact met ons toch nog een klacht hebben dan kunt u dit kenbaar maken volgens de klachtenregeling zoals hieronder is beschreven: 
 
1. De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
3. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
4. Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de website van de Stichting Webshop Keurmerk www.keurmerk.info. De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Stichting Webshop Keurmerk gestuurd.
5. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat
vatbaar is voor de geschillenregeling.
 
Aanmelden nieuwsbrief
Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief en wij houden u op de hoogte ontvang onze speciale acties een aanbiedingen.